Voi kiitos sinä Anonyymi kommenttiosastolla! Lämmitit mieltäni! Voimia ja rohkeutta -nimenomaan rohkeutta tarvitsen!
*hymy*
lauantai, 14. toukokuu 2005
Voi kiitos sinä Anonyymi kommenttiosastolla! Lämmitit mieltäni! Voimia ja rohkeutta -nimenomaan rohkeutta tarvitsen!
*hymy*
...ja pelkn silti.
Hullu taiteilja etsii kai ikuisesti itsen
Yksin tarvitsee lamppuja pimeyteen... Keskustelen oikein mielelli eli kommentit ovat todella tervetulleita
Ammatillisuus (Keltainen) Elämän järjestelyä (violetti) Elämän sekamelskaa (oranssi) Hulluutta (musta) Ihmissuhteet (sininen) Ihmissuhteet ja hulluus (musta) Kaikkea yhdessä (tumma lila) Masennusta (harmaa) Seksuaalisuus (tumma sininen) Syömishäiriö (vihreä) Taide (Turkoosi) Terapiaa (tumman vihreä) Unelma (punainen) Yleinen Yleinen (punainen)
Kommentit