Paitsi, että tänään vielä vapaa, koska minulla piti olla sisätautilääkäri syömishäiriöpolilla mutta kävinkin jo torstaina Vai oliko se keskiviikkona... Olen päivistä sekaisin, sillä olen maalannut kaikki yöt ja nukkunut päivät, joten en suoraan sanoen ole ihan varma mitä tapahtui minäkin päivänä.

Lääkäri meni kuitenkin hyvin. Labrakokeiden tulokset olivat tulleet ja kaikki -paitsi verensokeri, joka nyt aina on koholla (minulla on siis diabetes)- olivat kunnossa. Luojan kiitos! Lääkäri sanoikin, että tästä on nyt hyvä lähteä eteen päin, kun vielä voidaan aloittaa puhtaalta pöydältä. Ei ole muita fyysisiä sairauksia, joita täytyisi ensin hoitaa pois.

Edelleen lääkäri suositteli starttia osastolla mutta sitä mietin myöhemmin, kun nyt olen harjoittelussa ja sitten teen opinnäytetyötä. Eli kesällä aikaisintaan mahdollisuus siihen. Eikä sieltä varmasti vapaudu paikkojakaan ennen kesää.

Kommentteja oli tullut (hienoa!)  Kiitos Ahmatille ja Anonyymille!

Ahmatti: Jep kauppareissut ovat kyllä minun heikkouteni. Niissä sorrun, lähes aina. Yritän niitä välttää. Töissä syön normaalisti lautasmallin mukaisesti: 2/3 osaa salaattia ja 1/3 perunaa, kastiketta ja lihaa/kalaa/kanaa. Se toimii minulla. Vatsa täyttyy salaatista ja muita on kohtuudella. Mutta ne jälkiruoat... Niitä kun sitten söisi vaikka kuinka. Löysin muuten tieni blogiisi ja olen sitä nyt lukenut tammikuulle asti :)

Anonyymi: Kehon hallintaa tässä opetellaan... Ja kehokuvaa. Kaikki niin levällään tässä mutta siitähän sitä pitäisi alkaa, että tuntee kehonsa viestit ja kuuntelee niitä. Syö vaan kun on nälkä.