Ihan ensin... Strangelove, vau! Aika suoritus! Olen erittäin otettu :) Tervetuloa erään sairaan maailmaan! Tulen tutustumaan sinun blogiisi :)

******************************************************

Elämä kulkee lomalla rauhalliseen tahtiin. Ei pahemmin murheita. Vähän ihmissuhdehuolia omiani ja toisten. Mutta tasoittuneena. On hyvä olla

Valvon öisin, nukun päivällä. Luonnollisin rytmini. Olen vain ja ainoastaan yöihminen. Opiskelut pakottavat aamuheräämiseen. Lomilla elän oman tahtini mukaan. Ja nautin kesäöistä. Nytkin jo aurinko nousee...

Bulimian vihulainen kiusaa. Se on ainoa ongelma tällä hetkellä. Ahmin ja oksennan päivittäin. Olen riippuvainen. Nyt on kuitenkin lähete Lapinlahden syömishäiriöpolille menossa. Saa nähdä pääsenkö sinne, minulla kun ei ole syömishäiriössäni anorektisia piirteitä eli olen BMI:n mukaan normaalipainoinen. Hiukan pelottaa mutta toivon, että onnistuu.

Olen maalannut paljon. Lomalla inspiraatio tulee aina takaisin, kun saa maalata ihan mitä sielusta irtoaa. Eikä tarvitse miettiä teknisiä seikkoja. Voi vaan "irrotella". Asia, jonka takia alalle alunperin hain.

Hyvä mieli, kaikki hyvin